Branding

Branding

Branding lub budowanie świadomości marki to niezwykle przyjemny proces kreatywny. Obejmuje szereg strategicznych działań koncepcyjnych i projektowych ukierunkowanych na intencjonalne zbudowanie silnego, łatwo wpadającego w oko i pozytywnie zapadającego w pamięci odbiorców brandu. Standardowy proces projektowania identyfikacji wizualnej firmy lub eventu – a tym przede wszystkim zajmujemy się w CMA – składa się z 6 podstawowych etapów. Doskonale obrazuje to poniższa infografika.

INFOGRAFIKA PROCESU

Branding korporacyjny

Pamiętając, że marka to nie logo, a branding to proces, a nie tylko identyfikacja wizualna, pomagamy firmom zrozumieć i wdrożyć strategie kreowania pozytywnego wizerunku marki w świadomości konsumentów. Rozpoznamy potrzeby, uzgodnimy wizję, wykonamy niezbędną pracę analityczną, opracujemy strategię, aż wreszcie zaprojektujemy wygląd każdego elementu komunikacji marketingowej marki. W naszej pracy rozpoznamy i oprzemy się o unikalne wartości, którymi kieruje się twoja organizacja na codzień, a całość procesu uczynimy spójnym z misją firmy. Otrzymasz kompletne, gotowe do wdrożenia i przede wszystkim skuteczne narzędzie.

Branding eventowy

Branding eventu to ważny etap organizacji wydarzenia. Odpowiednio zaplanowany i zrealizowany proces brandingowy podnosi rangę i prestiż eventu czyniąc go atrakcyjnym w oczach i odczuciach precyzyjnie określonej grupy docelowej adresatów komunikacji marketingowej. Mówiąc wprost: dobry branding ma magnetyczną moc przyciągania fanów na koncerty i wydarzenia sportowe, widzów na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe albo gości i uczestników na kongresy lub konferencje. CMA wspiera organizatorów i agencje eventowe w obszarze identyfikacji wizualnej eventów. Cały proces możesz powierzyć naszym specjalistom i kreatywnej energii twórczej.

Rebranding, Lifting i Redesign

Strategiczne przeobrażenie wizerunku firmy lub cyklicznego eventu na jednej lub wielu płaszczyznach nazywane jest rebrandingiem. Jeśli obejmuje wyłącznie sferę wizualną mówimy o liftingu. Z kolei jeśli, któryś z elementów tworzących świadomość marki nie działa zgodnie z oczekiwaniami pomocny okaże się profesjonalny redesign. Potrafimy i chcemy pomóc w każdym przypadku pojawienia się potrzeby skorzystania z usług kreatywnych ekspertów od rebrandingu.

Zainteresowana lub zainteresowany? Zadzwoń lub napisz do nas na marketing@cma.pl.

Porozmawiamy o potrzebach twojej firmy. Doradzimy, wskażemy kierunki i pomożemy podjąć kluczowe decyzje. Pokażemy też wartość leżącą u podstaw profesjonalizacji procesów brandingowych z pomocą zewnętrznych specjalistów.