Projekt stoiska targowego

Projekt stoiska targowego

Nowocześnie zaprojektowane stoisko targowe, powinno być gwarancją konkurencyjności pośród różnych rodzajów stoisk na hali targowej. Ważne, by projekt stoiska był staranny i wykonany z materiałów najwyższej jakości. Odpowiednio przygotowany rys, powinien być zaprojektowany pod konkretne wymagania, powinien realizować określony cel, który warto sprecyzować przed przystąpieniem do wykonania projektu. Celem może być promocja marki, zwiększenie sprzedaży produktu, zacieśnienie więzi z konsumentami lub pokazanie nowych produktów. Dobrze przygotowane stoisko wystawiennicze powinno współgrać z otoczeniem, być dostosowane do rodzaju, tematyki
i rozmachu targów. Obmyślając wizję stoiska, warto zawsze pójść o krok dalej. Chcesz, by Twoje stoisko było widoczne i sądzisz, że dobrym rozwiązaniem na przyciągnięcie klientów będzie montaż plakatu? – Skorzystaj z naszej rady i pozwól włączyć do projektu multimedia. Uważasz, że jedno stanowisko konsultacyjne wystarczy? – Zadbaj o dwa. Konkurencja zawsze będzie miała coś w zanadrzu. Twoje stoisko powinno przyciągać uwagę, zachęcać do wizyt i rozmów. Kiedy uczestnicy targów zapamiętają Twoje stoisko wystawiennicze, wpłynie to pozytywnie na wizerunek firmy i zyskasz potencjalnych klientów.

Wstępem do rozpoczęcia działań przy budowie stoiska targowego jest przygotowanie projektu. Nasi specjaliści, zajmujący się koncepcją kreatywną, podczas wstępnych konsultacji ustalą z Tobą, jak wyobrażasz sobie swoje stoisko. Następnie, ustalą typ zabudowy systemu ekspozycyjnego, jego wielkość, która musi być dostosowana do obiektu, lokalizacji i formy prezentacji. Na tym etapie powstaje szkic, który po zaakceptowaniu przez Ciebie staje się projektem do finalnej akceptacji.

Ważnym etapem tworzenia projektu stoiska targowego, jest wizualizacja. Po zatwierdzeniu projektu nasi specjaliści przełożą na ekran komputera projekt techniczny. Dzięki wizualizacji Klient może zapoznać się z kolorystyką wnętrza oraz
z zaprezentowanymi szczegółami rozkładu stoiska, rozmieszczeniu lady informacyjnej, stolików dla klientów, tablicy multimedialnej i innych elementów kompozycyjnych. Wizualizacja pozwala zobaczyć, jak stoisko wystawowe będzie wyglądać po zbudowaniu. Grafik pokazuje rzut z różnych perspektyw, przez co Klient jest w stanie obejrzeć stoisko
z każdej strony. Dzięki stosowaniu najnowocześniejszej technologii, graficy CMA mogą odwzorowywać stoisko w różnych warunkach świetlnych, przez co Zamawiający może ocenić projekt jeszcze dokładniej oraz określić, czy jego oczekiwania zostały zrealizowane na tym etapie projektu, czy trzeba wprowadzić korektę.

CMA to zespół ludzi, który tworzą z pasją Twój projekt, nie zapominając o tym, jak ważne jest doradztwo technologiczne. Ty, jako Klient, nie musisz się znać na nowoczesnych rozwiązaniach, które stosuje się przy budowie stoiska. Jeszcze niedawno, filmy promujące firmę, lub ukazujące zastosowanie produktu pojawiały się na ekranach ledowych,
i jednodotykowych. Zmiana zaistniała w czasie, kiedy pojawiły się ekrany dotykowe, smartfony i tablety. Innowacyjne technologie, mogą być efektywną formą reklamy Twojego stanowiska, co będzie skutkowało większą liczba zainteresowanych i zwiększeniem możliwości sprzedażowych. Choć wspomniane wcześniej ekrany ledowe i prezentacje multimedialne powoli odchodzą do lamusa, to nadal funkcjonują, jako nowoczesne formy przekazu informacji. Ekrany zmieniły przekątną z 40-50” na 80-106”. Prym wiodą ekrany bezszwowe nazywane videowallami i wielkoformatowe ekrany diodowe. Filmy prezentujące rodzaj proponowanych usług czy produktów, nagrane są lustrzankami w jakości full HD. Często na targach spotyka się także ekrany diodowe, które można giąć w fale, łuki i obręcze, co zwiększa atrakcyjność aranżacji każdego stanowiska promocyjnego. Na ekranach tego typu, gdzie odległość między diodami może wynieść tylko 2,5 mm, można wyświetlać filmy
o rozdzielczości 4K. Jest to rozdzielczość czterokrotnie większa od powszechnie uważanej za klasę S, rozdzielczości Full HD. Nowoczesna technologia pozwala na umieszczanie ekranów diodowych w pełnym słońcu, bez efektu odbicia światła i łamania się linii. Optymalnym połączeniem nowoczesności stosowanej technologii i komfortu oglądającego, jest podwieszenie ekranów diodowych na konkretnej wysokości. Natomiast, jeśli zależy nam na czytelności materiałów z bliska, należy zainstalować na stanowisku ekran bezszwowy. Nowoczesna technologia nie jest ewenementem, lecz coraz częściej niezbędną częścią stoiska wystawowego.

Kompleksowo, nowocześnie, dla Ciebie = CMA

• Nasz zespół posiada własną ekipę projektową i montażową, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu może zagwarantować wykonanie usługi na najwyższym poziomie;
• Zajmujemy się brandingiem Twojej firmy od początku do końca zlecenia. Opracowujemy materiały graficzne i promocyjne;
• Nie tworzymy sztampowo – zawsze obieramy indywidualną strategię realizacji zadania, dostosowując kolejność działań do powierzonego zlecenia.