Obsługa konferencji

Charakterystyka:

Konferencja to spotkanie ludzi w ustalonym miejscu i określonym czasie, którego celem jest omówienie wybranego zagadnienia. Uczestnicy wymieniają między sobą swoje przemyślenia, wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz doświadczenia w obszarze będącym tematem konferencji. Podczas konferencji omawiane są zagadnienia naukowe, biznesowe, handlowe, polityczne, zawodowe lub inne, specjalistyczne. Liczba uczestników może wahać się od kilku czy kilkunastu, aż do nawet kilkuset osób. Co więcej. Konferencja może trwać od kilkudziesięciu minut (konferencje prasowe), przez kilka godzin, aż do nawet kilku dni. Jej goście mogą pochodzić z różnych krajów i mówić różnymi językami.

Pokrewne eventy: sympozjum, zjazd, seminarium, warsztaty [workshop], zebranie, posiedzenie.

Obsługa konferencji – krok po kroku

  1. Planowanie konferencji
  2. Branding, opracowanie materiałów promocyjnych i materiałów konferencyjnych
  3. Dobór prelegentów, prowadzącego i obsługa konferencji
  4. Promocja konferencji
  5. Imprezy i atrakcje towarzyszące
  6. Zakończenie i podsumowanie konferencji

Dobra organizacja konferencji to wypadkowa dobrego planowania i precyzyjnego harmonogramu zdarzeń. Czas i energia poświęcone żeby wszystko poukładać zwiększają prawdopodobieństwo sukcesu. Jeśli wybrałeś już temat i termin organizacji twojej konferencji, to przyszedł czas na dobór odpowiedniego do planowanej liczby gości miejsca. W Polsce liczba obiektów o wysokim standardzie i możliwościach obsługi konferencji jest ogromna. Znalezienie odpowiedniego miejsca nie powinno sprawić żadnego problemu. Ważne na tym etapie jest określenie potrzeb i możliwości akomodacji gości w pokojach hotelowych na czas trwania konferencji. Istotna będzie także kwestia logistyki i możliwości sprawnego dotarcia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania się konferencji – warto gości poinformować jakie opcje transportowe są do ich dyspozycji.

Następnym krokiem będzie zaprojektowanie całej sfery wizualnej konferencji. Tutaj z pomocą przychodzi nasz doświadczony zespół kreatywny.

Obsługa konferencji CMA w obszarze brandingu pomoże zaprojektować wszystkie materiały promocyjne i konferencyjne. Stawiamy na wysublimowaną estetykę, spójność i wartość merytoryczną. Dobór prelegentów jest kluczowy dla podkreślenia i podniesienia wartości merytorycznej twojej konferencji. Dobrze dobrany do okoliczności prowadzący to z kolei gwarancja odpowiedniego tempa, dynamiki i rangi wydarzenia. CMA służy pomocą również w kwestii doboru odpowiedniego do okoliczności konferansjera – w naszej bazie jest ich blisko 150.

Naszym klientom gwarantujemy najwyższy poziom obsługi konferencji również w zakresie hostingu wydarzenia, rezerwacji i dostępu do profesjonalnych usług tłumaczeń symultanicznych, a jeśli to konieczne także wyspecjalizowanej ochrony. CMA to partner agencji eventowych i organizatorów konferencji także w obszarze promocji ich wydarzeń. Z nami zmaksymalizujesz zasięg, zainteresowanie i uczestnictwo, które jest bardzo ważnym kryterium oceny sukcesu przedsięwzięcia. Jeśli planujesz podnieść poziom atrakcyjności warto zastanowić się nad włączeniem do scenariusza imprez i atrakcji towarzyszących. Nasza obsługa konferencji zadba o booking artystów i profesjonalistów, których zadaniem będzie umilić gościom czas wolny. Możemy także wspólnie zaplanować i zorganizować gry i zabawy. Dzięki temu twoja konferencja będzie wartościowa, ciekawa i atrakcyjna także z rozrywkowego punktu widzenia.

Planujesz sukces twojego eventu na 110%? Obsługa techniczna konferencji to także nasza specjalność, gwarancja niezawodności sprzętu i profesjonlizmu jego obsługi.

Jeśli organizujesz i obsługujesz konferencje od A do Z, ale potrzebny ci jest niezawodny i nowoczesny technologicznie sprzęt nasza wypożyczalnia jest do twojej dyspozycji. [dowiedz się więcej]