Obsługa szkoleń i warsztatów

Charakterystyka:

Szkolenie jest to cykl wykładów z zakresu danego przedmiotu. Organizuje się je w celu uzupełnienia wykształcenia, wiedzy czyichś wiadomości lub umiejętności. Szkolenia mogą być: otwarte, czyli dostępne dla wszystkich zainteresowanych, zamknięte – organizowane na potrzeby grupy, wewnętrzne, czyli prowadzone przez własną kadrę danego przedsiębiorstwa, zewnętrzne, kiedy zakład pracy zleca szkolenie firmie zewnętrznej, indywidualne – między uczestnikiem a trenerem
i grupowe – skierowane do szerszego grona osób. O ile szkolenia mogą być zajęciami zarówno teoretycznymi jak i praktycznymi, to warsztaty są zajęciami stricte praktycznymi, podczas których doskonali się jakąś umiejętność w praktyce.

Pokrewne eventy:  kurs, seminarium, pokaz, wykład, sympozjum,

OBSŁUGA SZKOLEŃ I WARSZTATÓW – krok po kroku

  1. Planowanie i wyznaczenie celu edukacyjnego;
  2. Wytypowanie odpowiedniego szkoleniowca/prowadzącego warsztat;
  3. Scenariusz i podział zadań;
  4. Dobór odpowiedniego miejsca i wyposażenie techniczne sali;
  5. Przygotowanie materiałów szkoleniowych, promocyjnych/potrzebnych w warsztatach;
  6. Realizacja i obsługa szkoleń i warsztatów;
  7. Podsumowanie i podziękowania dla uczestników.

Zarówno szkolenia jak i warsztaty szkoleniowe to wydarzenia złożone organizacyjnie. Wymagają solidnego planowania i przygotowania pod kątem korzyści i wartości edukacyjnych dla uczestników. Już na samym początku trzeba jasno określić czy szkolenie ma mieć charakter zamknięty, czy może otwarty na osoby z zewnątrz. To determinuje wybór miejsca i kanałów komunikacji marketingowej. Kolejno, warto doprecyzować kwestię tego, jak długo ma trwać szkolenie czy warsztat i czego uczestnicy mają się nauczyć. Jeśli szkolenie jest kilkuetapowe, nie można zapomnieć o przekąskach i noclegach dla uczestników i trenera prowadzącego.

Określenie celu edukacyjnego poprzedza dobór wykwalifikowanych prowadzących i szkoleniowców. Opracowanie scenariusza wydarzenia ułatwi i sharmonizuje jego koordynację, a więc i płynny, niezakłócony przebieg. Obsługa szkoleń i warsztatów CMA przygotuje scenariusz spotkania w taki sposób, by zmaksymalizować korzyści, jakie uczestnicy z niego wyniosą.

Jeśli nie wiesz, w jaki sposób przygotować salę warsztatową lub szkoleniową zostaw to nam. Jeśli obiekt, w którym planujesz przeprowadzić zajęcia nie dysponuje odpowiednim do potrzeb sprzętem, podpowiemy co trzeba uzupełnić i udostępnimy brakujące elementy w ramach naszych usług obsługi technicznej i wynajmu sprzętu eventowego.

Zajmiemy się również brandingiem oraz przygotowaniem materiałów promocyjnych. We współpracy z trenerem opracujemy materiały szkoleniowe. Aby dany event cieszył się zainteresowanie wśród potencjalnych uczestników, warto możliwie szeroko wypromować wydarzenie w mediach. W naszym arsenale znajdziesz pełne spektrum skutecznych narzędzi komunikacji marketingowej. Zmaksymalizujemy zasięg i uczestnictwo teraz i w przyszłości. W przyszłości? Tak. Jeśli twoje warsztaty mają mieć charakter cykliczny pomożemy zadbać o profesjonalną relację i dokumentację foto i video. Jest to szczególnie istotne, gdy warsztat ma charakter zamknięty. Relacja w mediach oferuje możliwość podpatrzenia tego, co wydarzyło się podczas trwania warsztatu. Dzięki niej pokażesz przebieg szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców i tym samym, zwiększysz zainteresowanie wydarzeniem w przyszłości podczas organizacji kolejnych jego edycji.

Jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu? To proste. warto skorzystać z urozmaicenia warsztatów, wzbogacając go o scenariusz imprezy towarzyszącej. Nasza obsługa szkoleń i warsztatów może wesprzeć lub wręcz wyręczyć organizatora w planowaniu i organizacji gier i zabaw. Podniesiemy poziom atrakcyjności eventu szkoleniowego oraz zapewnimy dodatkową płaszczyznę integracji dla uczestników. Na pewno zgodzisz się z nami, że nic tak nie łączy ludzi jak dobra, wspólna zabawa.

Wniesiemy wartość w organizację każdej formy wasztatu czy szkolenia. Nie ograniczamy się tylko do wsparcia organizacyjnego i promocyjnego. Nasza specjalizacja obejmuje także obsługę techniczną tego rodzaju wydarzeń.