Obsługa targów

Charakterystyka:

Targami nazwiemy miejsce spotkań handlowych, podczas których przedsiębiorcy przedstawiają ofertę własnej firmy w celu dokonania transakcji handlowych. Targi odbywają się cyklicznie w konkretnym miejscu i przebiegają według ustalonego harmonogramu. To miejsce spotkań handlowych, które oferuje możliwość kontaktu sprzedającym i kupującym. Tragi można podzielić na generalne i specjalistyczne. Pierwsze, są dedykowane dużej grupie zainteresowanych, posiadają temat przewodni i prezentuje się na nich produkty danego kraju. Targi specjalistyczne są organizowane dla przedsiębiorców z określonej branży i nakierowane na nawiązanie współpracy.

Pokrewne eventy: wystawa, kongres, pokaz

Obsługa targów – krok po kroku

  1. Ustalenie harmonogramu;
  2. Określenie możliwości technicznych hali;
  3. Zaplanowanie budowy stoisk handlowych;
  4. Promocja wydarzenia;
  5. Dobór prelegentów, prowadzącego i obsługa targów;
  6. Zapis relacji z wydarzenia;
  7. Zakończenie, podsumowanie i rozesłanie podziękowań dla uczestników.

W początkowej fazie ustalania harmonogramu definiuje się również cele targów. CMA przygotowuje strategię realizacji targów oraz tworzy scenariusz. Dokonując wyboru miejsca, gdzie odbędzie się wystawa produktów lub usług, trzeba wziąć pod uwagę możliwości aranżacji przestrzeni jakie daje dany obiekt. Obsługa targów CMA ma doświadczenie we współpracy z wszystkimi obiektami typu EXPO w Polsce. Znamy ich możliwości i jesteśmy w stanie zoptymalizować każdy aspekt i obszar wpływający pośrednio lub bezpośrednio na jakość doświadczenia jakim jest udział w targach. I to zarówno z punktu widzenia wystawców jak i odwiedzających.

Nasza specjalizacja obejmuje także kompleksową obsługę wystawców w zakresie projektowania, wizualizacji i budowy stoisk targowych. Z naszą ofertą w tym zakresie możesz się zapoznać tutaj: Stoiska targowe.

Kolejnym etapem przygotowania targów jest poinformowanie uczestników o zbliżającym się wydarzeniu. Promocja targów w mediach pozwoli na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych zainteresowanych, a nasz team kreatywny zajmie się zarówno przygotowaniem materiałów graficznych i promocyjnych jak i wesprze twoje działania i komunikację marketingową.

Zawsze istotnym elementem przygotowania wydarzenia marketingowego na szeroką skalę, jest dobór prowadzącego lub prowadzących, którzy zapewnią atrakcyjność ceremonii otwarcia i zamknięcia oraz poprowadzą zaplanowane side eventy – dyskusje, szkolenia i warsztaty. Stały się one nieodłącznym elementem podnoszącym wartość uczestnictwa w imprezach targowych i trudno sobie dzisiaj wyobrazić targi bez nich. W tym aspekcie CMA również służy pomocą. Posiadamy rozbudowaną bazę profesjonalnych konferansjerów i konferansjerek, których zadaniem będzie poprowadzenie wydarzeń na najwyższym poziomie.

Obsługa multimedialna targów to zastosowanie nowoczesnych technologii do budowy oprawy wizualnej wydarzenia. Gra światłem, animacje 2D i 3D, projekcje trójwymiarowe, a nawet mapping 3D i trójwymiarowe hologramy. Doradzimy, zaprojektujemy, dostarczymy i kompleksowo obsłużymy twoje potrzeby w tym arcyważnym zakresie. WOW! musi być.

Na koniec warto także zadbać o upamiętnienie targów oraz o zaprezentowanie ich przebiegu szerszemu gronu odbiorców. Wykonamy zdjęcia oraz relację video, które po zakończeniu targów będą najlepszą formą ich reklamy. Sukces rodzi sukces, a to oznacza, że dzisiejszy sukces twojej imprezy targowej to prawdopodobieństwo jeszcze większego jej sukcesu podczas kolejnej jej edycji.

Obsługa targów to za mało? Potrzebujesz dodatkowego sprzętu i wsparcia technicznego? Sprawdź ofertę naszej wypożyczalni (tutaj) oraz zakres usług obsługi technicznej targów (tutaj).